FAQ – najczęściej zadawane pytania

Czy w ZOO4U produkty są nowe??

Tak wszystkie produkty są nowe w oryginalnych
opakowaniach producenta.

Ile czasu trwa wysyłka zamówienia?

Wysyłka zamówienia standardowo trwa do 2 dni
roboczych, przy większej ilości zamówień czas wysyłki
może się wydłużyć (okres świąteczny, dni wolne od pracy
weekend)

Czy uznają Państwo reklamację???

Tak jeśli produkty posiadają wadę producenta, która uniemożliwia
użytkowanie produktu zgodnie z jego przeznaczeniem.
Jeśli produkt posiadł wadę z powodu niewłaściwego użytkowania reklamacja
nie zostaję uwzględniona.

Czy przyjmują Państwo zwroty??

Tak zgodnie z prawem konsumenckim zwrot towaru przysługuje osobie kupującej
do 14 dni od momentu zakupu. W przypadku zwrotu klient jest zobowiązany do poniesienia
kosztów przesyłki związanych ze zwrotem towaru.
Zwrot będzie akceptowany wyłącznie gdy towar jest nie odpakowany i znajduje się w
oryginalnym opakowaniu. Dotyczy to wszystkich produktów z oferty sklepu

Jak można opłacić zakup na zoo4u?

Sklep zoo4u posiada bezpieczne płatności PayU, więc każda
transakcja za zakup towaru przebiega zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa
Można więc opłacić swoje zamówienie za pomocą BLIK-a oraz przy użyciu przelewu bądź karty płatniczej

Czy wysyłają Państwo towar do paczkomatu??

Oczywiście ponieważ obecnie paczkomaty cieszą się ogromną popularnością i stanowią wygodę otrzymywania
przesyłek. Dlatego chcemy naszym klientom zapewnić maximum wygody.

Moja przesyłka nie dotarła co zrobić???

Jak najszybciej skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo
poprzez przycisk słuchawki lub koperty na naszym sklepie, pomoże nam to natychmiast zająć się sprawą

Jakim kurierem wysyłają Państwo towar??

DPD, INPOST, PACZKOMATY INPOST, FEDEX, DHL, UPS

Dodaj komentarz